Kontakt 2017-06-29T09:37:23+00:00

Kundeservice

Har du eller din virksomhed brug for hjælp, så står Lytzen IT’s Kundecenter altid klar til at hjælpe dig eller din virksomhed. Vi har samlet alt relevant information for vores forskellige afdelinger her på siden. Du kan også ud-fylde kontaktformularen nederst her på siden.

Kontakt

Hovednummer: 88 32 87 88
Fax: 88 32 87 99
Generelle forespørgsler: info@lytzenit.dk
Debitor/kreditor bogholderi: bogholderi@lytzenit.dk
Servicedisk telefoni, netværk mm.: support@lytzenit.dk
Servicedisk alarm/adgangskontrol: alarm@lytzenit.dk

Hvis du ønsker at blive kontaktet af en af vore konsulenter, så benyt venligst denne formular >>

Udfyld formular her!

Support

Drejer din henvendelse sig om en ny sag kontakt da support@lytzenit.dk

Drejer din henvendelse sig om en igangværende og/eller opdatering af en sag, der er oprettet i servicesystemet bør man inkluderer Ticket-ID i mailen. (Ticket-ID består af  “LytzenIT#1234567”)

Hvis du som kunde ønsker at tilgå sager kan dette gøres via vores helpdesk (OTRS).
http://helpdesk.lytzenit.dk

Hvis du ønsker at tilgå services via LINDA-portalen (eks. åbningstider på telefoni, mailarchive mv.)
https://linda.lytzenit.dk

Hvis du har abonnement på netværksovervågning kan du logge på dine data
http://monitor.lytzenit.dk

Åbningstider

Mandag: 07:30 – 15:30
Tirsdag: 07:30 – 15:30
Onsdag: 07:30 – 15:30
Torsdag: 07:30 – 15:30
Fredag: 07:30 – 15:00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Helligdage: Lukket

Hotline/Vagttelefon

Som kunde hos Lytzen IT er man garanteret hurtig fejlsøgning samt døgn-bemandet support. Hvis der opstår et akut problem, så står vores eksper-ter klar til at yde support både i og udenfor normal kontortid.

Kontakt tele- & netværk på: 88 32 87 88
Kontakt alarm- & adgangskontrol på: 70 25 41 11

Teamviewer session

For at vores serviceteknikere kan se med på din skærm, er det nødvendigt, at du kører programmet TeamViewer.

TeamViewer bliver kun midlertidigt installeret på din computer. Når du af-slutter programmet igen, kan vores serviceteknikere ikke længere se din skærm.

Hvis du efter aftale med en af vores serviceteknikere skal lave en fjernser-vice session via Teamviewer, kan du hente kundesupport modulet ved at klikke på linket nedenfor. Husk at oplyse ID og adgangskode til supporten.

TeaViewer

Vi er at finde på følgende adresser:

Hjørring

Hovedkontor

Lytzen IT A/S
Aalborgvej 94
9800 Hjørring

Herning

Afdelingskontor

Lytzen IT A/S
Birk Centerpark 24
7400 Herning

København

Afdelingskontor

Lytzen IT A/S
Dybendalsvænget 2
2630 Tåstrup

Aalborg

Afdelingskontor

Lytzen IT A/S
Langagervej 1
9220 Aalborg Øst