Fremtidens Collaboration

Nedbryd skellet mellem tid og sted 

Imponerenede funktioner & revolutionerende løsninger

Opdag værdien af at kunne forbinde de rette mennesker med den rette information gennem det rette medie ved at benytte Cisco Unified Collaboration. Cisco er den eneste leverandør med en platform, der dækker netværket end-2-end samt markedsledende indenfor netværks- og kommunikationsløsninger til såvel offentlige som til private erhvervskunder.

Gør Smartere. enklere og biligere

Unified Communication (UC) betyder kort og godt samlet kommunikation og omfatter både tale-, data- og videoprodukter og applikationer. UC er en åben og skalérbar platform til realtidskommunikation som er baseret på skrivebordsværktøjer, tilgængeligheds-indikatorer, mobil integration og intelligens i netværket. Dette gør det muligt at strømline og effektivisere kommunikationen og produktiviteten i enhver virksomhed.

Collaboration

Vi tilbyder, i samarbejde med Cisco, en af de mest omfattende porteføljer indenfor kommunikations- og samarbejdsløsninger i branchen. Disse løsninger inkluderer IP-kommunikation, mobilitet, videokonferencer, InstantMessaging samt social software til virksomheder og interaktive TelePresence-oplevelser.

Læs mere her…

 

TelePresence / Video

Cisco TelePresence er markedets nemmeste og mest dynamiske måde, hvormed spredte teams kan samarbejde. Tele-Presence benytter den standard IP-teknologi, der anvendes i virksomheder i dag, og det kører på et integreret telefoni-, video- og datanetværk. 

Læs mere her…

 

Cisco Service

Eksplosionen af cloud-baserede applikationer har givet brugere flere valgmuligheder end nogensinde før. Cisco Cloud løsninger tilbyder en række samarbejdsværktøjer og tjenester, der kan udrulles i forskellige modeller. Her kan bl.a. nævnes; WebEX, Expressway, Communi-cations Manager, Jabber etc.

Læs mere her…

 

Omstilling

Cisco Unified Communications Manager  er et softwarebaseret omstillingsanlæg, der administrerer og overvåger tale- og videosamtaler samt beskeder og mails ved at samle alle applikationerne i et og samme system.

Læs mere her

 

Kontaktcenter

Unified Contact Center hjælper dig med at levere proaktive og personlige kundeoplevelser til kontaktcentre med op til 24.000 agenter. Fejltolerancen hjælper med at sikre uafbrudt betjening. Omfattende rapportering giver dig den information, der er nødvendig for at kunne optimere dit kontaktcenters ydelse.

Læs mere her…

 

Mobility er fremtiden

Mobiliser din organisation med Enterprise Mobility- og Wireless løsninger fra Cisco. Hjælp dine medarbejdere med at arbejde mere produktivt og sikkert, uanset hvor de er med en mobil arbejdsplads. Cisco har samlet disse løsninger i skyen , så du ikke behøver at bruge tid på installation, konfigurering, og administration.

Læs mere her…

 

Cloud services

Den moderne medarbejder benytter forskellige samarbejdsværktøjer; IP-telefoni, web-og videokonferencer, voice mail, mobilitet, desktop-deling, instant messaging, tilstedeværelsesindikator mm. Cisco Cloud services supportere alle moderne arbejdsmetoder, enheder, apps samt alle salgs Cisco multiplatforme.

Læs mere her…

 

Cisco Jabber

Med Jabber kan man kommunikere på sin fortrukne enhed. Det er muligt at afholde videokonference i høj kvalitet, ringe, chatte, se tilgængelighedsstatus, integrere virksomhedens telefonbog samt søge kolleger med bestemte kompetencer. Derudover kan man dele præsentationer, dokumenter og andet data hurtigt og nemt.

Læs mere her…

 

WebEx

Foren medarbejdere, kunder og partnere, så de kan samarbejde uanset sted med skalérbar deling af tale-, video og indhold. Cisco WebEx-løsninger kan leveres via skyen, lokalt eller via hybride løsninger. WebEx er det ultimative samarbejdsværktøj og inkludere WebEx, WebEx Teams, WebEx Calling og WebEx Devices.

Læs mere her