Hvordan ser kundetilfredshed ud i fremtidens kontaktcenter?

Det er simpelt – for i fremtidens kontaktcenter får dine kunder de svar, som de har brug for, gennem deres foretrukne kanal, med forbløffende hastighed. Det der plejede at være kendt som et Call Center – hvor agenter enten foretog eller accepterede kundeopkald – er i dag vokset til at omfatte interaktion med kunderne, når, hvor og hvordan de vælger. Fra telefon til chat til sociale medier og andre kanaler formes kontaktcentret af digital innovation og kundebehov. Download denne e-bog om Cisco Contact Center eller læs mere om vores andre Collaboration løsninger her. 

Cisco Collabortation Unified Communications

Optimer din Cisco UC-platform – forbedre stabiliteten, sikkerheden og effektiviteten af ​​din Cisco Unified Communications-løsning.

Contact Center

Kontaktcenter

Bring folk sammen når som helst og hvor som helst og på en hvilken som helst enhed med Cisco’s integrerede collaboration infrastruktur til tale- og videoopkald, messaging og mobilitet. Cisco Unified Communications Manager (Unified CM) giver pålidelig, sikker, skalerbar og håndterbar opkaldskontrol og sessionstyring.

Læs mere her

kontaktcenter

Kontaktcenter-Profitcenter?

Enhver kundeinteraktion er kritisk. Ethvert berøringspunkt i Cisco Kontaktcenter-løsninger gør det nemt for din virksomhed at levere usædvanlige, og proaktive kundeoplevelser, der hjælper dig med at bevare både dine kunder og dine agenter. Lad os se, hvordan en kundeservicerejse ser ud med en Cisco-løsninger.

Se infographic her

Contact Center

WebEx Teams

Kunder forventer i dag hurtig, venlig og personlig service og de forventer det, uanset om de taler med en detailhandler, kundeservicemedarbejder eller bankrådgiver. At opfylde disse høje forventninger, især med ældre kontaktcenterløsninger er ikke let. Men med teknologier som cloud, AI, ML og dataanalyse, kan dit kontaktcenter ikke blot imødekommen, men også overgå dine kunders forventningerne. 

Læs e-bog her

Cisco FlexPlan

Den smarte måde at købe det perfekte mix af services på! Flere licensaftaler behøver ikke længere at komplicere dine højkvalitets collaboration oplevelser. Du kan abonnere på det, som du har brug for i dag, og tilføje flere tjenester efter behov.

Se her hvordan

Fremtiden Ringer

Sørg for, at dine telefoner hold trit med dit udviklende forretningsbehov og hjælpe med at strømline din digital transformation.

 Læs mere om WebEx her

Komplet Oplevelse

Forbind Webex Møder og Webex Teams og samarbejd med din Unified Call Manager ved hjælp af Webex Hybrid Services.

Læs mere om WebEx her

Cloud kontaktcenter

Betjen dit kontaktcenter i skyen med Cisco Hosted Collaboration Solution gennem Lytzen IT.

Læs mere her

Lokalt kontaktcenter

Globalt- og skalérbart cloud-kontaktcenter til både små-, mellemstore- og store kontaktcentre.

Læs mere her

Cloud-programmer

Samarbejd fra ethvert arbejdsområde med fælles kommunikationsapplikationer, så som Jabber etc.

Læs mere her

WebEx Calling

Lær dine kunder bedre at kende for bedre at kunne forudsige deres behov. 

Læs e-bogen