Kontakt vores support
Nye sager sendes til support@lytzenit.dk
Igangværende og/eller opdatering af en sag, der er oprettet i servicesystemet bør altid inkluderer Ticket-ID i mailen. (Ticket-ID består af “LytzenIT#1234567”).
Du kan tilgå sager via vores helpdesk (OTRS) her.
Ønsker du at tilgå services via LINDA-portalen, så klik her.
Hvis du har abonnement på netværksovervågning kan du logge på her.

Servicedesk
Har du brug for support på vores ydelser, så kontakt os via:
Telefon: 88 32 87 88
Mail: servicedesk@lytzenit.dk

E-mails
Mail: support@lytzenit.dk
Alarm & adgangskontrol m.m.
Mail: alarm@lytzenit.dk
Besøg Lytzen Alarm: www.lytzenalarm.dk

Økonomi
Har du spørgsmål vedrørende kontoudtog, rykkere, renter, fakturaer eller ligende, så kontakt os på:
Fakturaer: faktura@lytzenit.dk
Kontoudtog: bogholderi@lytzenit.dk