Kontakt vores support

Nye sager sendes til support@lytzenit.dk

Igangværende og/eller opdatering af en sag, der er oprettet i servicesystemet bør altid inkluderer Ticket-ID i mailen. (Ticket-ID består af  “LytzenIT#1234567”).

Du kan tilgå sager via vores helpdesk (OTRS) her.

Ønsker du at tilgå services via LINDA-portalen, så klik her.

Hvis du har abonnement på netværksovervågning kan du logge på her.

4 + 15 =

Kontakt

Servicedesk

Har du brug for support på vores ydelser, så kontakt os via:

Telefon: 88 32 87 88

Mail: servicedesk@lytzenit.dk

Kontakt mail

E-mails

Netværk, telefoni, sikkerhed m.m. 

Mail: support@lytzenit.dk

Alarm & adgangskontrol m.m.

Mail: alarm@lytzenit.dk

Besøg Lytzen Alarm: www.lytzenalarm.dk

Kontakt

Økonomi

Har du spørgsmål vedrørende kontoudtog, rykkere, renter, fakturaer eller ligende, så kontakt os på:

Fakturaer:  faktura@lytzenit.dk

Kontoudtog: bogholderi@lytzenit.dk