Kontakt os

Hvis du ønsker at blive kontaktet af en af vore konsulenter, så benyt venligst denne formular 

Kundeservice

Har du eller din virksomhed brug for hjælp, så står Lytzen IT’s Kundecenter altid klar til at hjælpe dig eller din virksomhed. Vi har samlet alt relevant information for vores forskellige afdelinger her på siden. Du kan også ud-fylde kontaktformularen nederst her på siden.

Kundeservice

Har du brug for support på vores ydelser, så kontakt os via:

Telefon: 88 32 87 88

Mail: info@lytzenit.dk

Åbningstider

Mandag – Torsdag: 7.30-15.30

Fredag: 7.30 – 15.00

Lør/Søn/Helligdag: Lukket

Karriere

Kunne du tænke dig at arbejde sammen med vores hold af eksperter? Hvis du er engageret, motiveret og kompetent, kan vi tilbyde dig et spændende arbejdsmiljø med branchens bedste kollegaer. 

Mail: job@lytzenit.dk

Om os

Det handler om IT! Vil du gerne have styr på din virksomheds infrastruktur?

Hos Lytzen IT står vi klar til at hjælpe dig! Læs mere omkring vores historie og vores erfaringer.

Servicedesk

Telefon: 82 32 87 88

Netværk, telefoni, sikkerhed m.m. 

Mail: support@lytzenit.dk

Alarm & adgangskontrol m.m.

Mail: alarm@lytzenit.dk

Økonomi

Har du spørgsmål vedrørende kontoudtog, rykkere, renter, fakturaer eller ligende, så kontakt os på:

Fakturaer:  faktura@lytzenit.dk

Kontoudtog: bogholderi@lytzenit.dk

Support

Nye sager sendes til support@lytzenit.dk

Igangværende og/eller opdatering af en sag, der er oprettet i servicesystemet bør altid inkluderer Ticket-ID i mailen. (Ticket-ID består af  “LytzenIT#1234567”).

Du kan tilgå sager via vores helpdesk (OTRS) her…

Ønsker du at tilgå services via LINDA-portalen, så klik her…

Hvis du har abonnement på netværksovervågning kan du logge på her…

Lytzen IT's Speedtest

Test din internetforbindelse med Lytzen IT’s Speedtest. 

Prøv den lige her…

TeamViewer

Programmet bliver kun installeret midlertidigt. Når du afslutter programmet, så kan vores supporter ikke længere se din skærm.

Du kan hente modulet her. Husk at oplyse ID og adgangskode.