Cisco Kontaktcenter & Omstilling
Vi tilbyder skalérbare løsninger til både små, mellemstore og store virksomheder
Kontaktcenter & Omstilling
Det, der plejede at være kendt som et Call Center – hvor agenter enten foretog eller accepterede kundeopkald – er i dag vokset til at omfatte interaktion med kunderne, når, hvor og hvordan de vælger. Fra telefon til chat til sociale medier og andre kanaler, formes kontaktcentret af digital innovation og kundebehov.
Cisco Collabortation: Unified Communications
Optimer din Cisco UC-platform – forbedre stabiliteten, sikkerheden og effektiviteten af din Cisco Unified Communications-løsning.
Call Manager
Bring folk sammen når som helst og hvor som helst og på en hvilken som helst enhed med Cisco’s integrerede collaboration infrastruktur til tale- og videoopkald, messaging og mobilitet. Cisco Unified Communications Manager (Unified CM) giver pålidelig, sikker, skalerbar og håndterbar opkaldskontrol og sessionstyring.
Profitcenter?
Enhver kundeinteraktion er kritisk. Ethvert berøringspunkt i Cisco Kontaktcenter-løsninger gør det nemt for din virksomhed at leverere usædvanlige, og proaktive kundeoplevelser, der hjælper dig med at bevare både dine kunder og dine agenter. Lad os se, hvordan en kundeservicerejse ser ud, med en Cisco-løsninger.
WebEx Teams
Bring folk sammen når som helst og hvor som helst og på en hvilken som helst enhed med Cisco’s integrerede collaboration infrastruktur til tale- og videoopkald, messaging og mobilitet. Cisco Unified Communications Manager (Unified CM) giver pålidelig, sikker, skalerbar og håndterbar opkaldskontrol og sessionstyrig
Cisco Flex Plan
Køb en blanding af cloudbaserede, lokale- og hostede kontaktcenter-løsninger i et brugerbaseret abonnement.
Fremtiden Ringer
Sørg for, at dine telefoner hold trit med dit udviklende forretningsbehov og hjælpe med at strømline din digital transformation.
Komplet Oplevelse
Forbind Webex Møder og Webex Teams og samarbejd med din Unified Call Manager ved hjælp af Webex Hybrid Services.
Cloud-kontaktcenter
Betjen dit kontaktcenter i skyen med Cisco Hosted Collaboration Solution gennem Lytzen IT.
Lokalt kontaktcenter
Globalt- og skalérbart cloud-kontaktcenter til både små-, mellemstore- og store kontaktcentre.
Cloud-programmer
Samarbejd fra ethvert arbejdsområde med fælles kommunikationsapplikationer, så som Jabber etc.
WebEx Calling
Opbyg et kognitivt kontaktcenter. Lær dine kunder bedre at kende for bedre at kunne forudsige deres behov.