Cisco Kontaktcenter & Omstilling

Vi tilbyder skalérbare løsninger til både små, mellemstore og store virksomheder

Det, der plejede at være kendt som et Call Center – hvor agenter enten foretog eller accepterede kundeopkald – er i dag vokset til at omfatte interaktion med kunderne, når, hvor og hvordan de vælger. Fra telefon til chat til sociale medier og andre kanaler, formes kontaktcentret af digital innovation og kundebehov. 

Cisco Collabortation: Unified Communications

Optimer din Cisco UC-platform – forbedre stabiliteten, sikkerheden og effektiviteten af ​​din Cisco Unified Communications-løsning.

Call Manager

Bring folk sammen når som helst og hvor som helst og på en hvilken som helst enhed med Cisco’s integrerede collaboration infrastruktur til tale- og videoopkald, messaging og mobilitet. Cisco Unified Communications Manager (Unified CM) giver pålidelig, sikker, skalerbar og håndterbar opkaldskontrol og sessionstyring.

Læs mere her

Profitcenter?

Enhver kundeinteraktion er kritisk. Ethvert berøringspunkt i Cisco Kontaktcenter-løsninger gør det nemt for din virksomhed at leverere usædvanlige, og proaktive kundeoplevelser, der hjælper dig med at bevare både dine kunder og dine agenter. Lad os se, hvordan en kundeservicerejse ser ud, med en Cisco-løsninger.

Se infographic her

WebEx Teams

Bring folk sammen når som helst og hvor som helst og på en hvilken som helst enhed med Cisco’s integrerede collaboration infrastruktur til tale- og videoopkald, messaging og mobilitet. Cisco Unified Communications Manager (Unified CM) giver pålidelig, sikker, skalerbar og håndterbar opkaldskontrol og sessionstyrig

Læs e-bog her

Cisco Flex Plan

Køb en blanding af cloudbaserede, lokale- og hostede kontaktcenter-løsninger i et brugerbaseret abonnement.

Se her hvordan

Fremtiden Ringer

Sørg for, at dine telefoner hold trit med dit udviklende forretningsbehov og hjælpe med at strømline din digital transformation.

 Læs mere om WebEx her

Komplet Oplevelse

Forbind Webex Møder og Webex Teams og samarbejd med din Unified Call Manager ved hjælp af Webex Hybrid Services.

Læs mere om WebEx her

Cloud-kontaktcenter

Betjen dit kontaktcenter i skyen med Cisco Hosted Collaboration Solution gennem Lytzen IT.

Læs mere her

Lokalt kontaktcenter

Globalt- og skalérbart cloud-kontaktcenter til både små-, mellemstore- og store kontaktcentre.

Læs mere her

Cloud-programmer

Samarbejd fra ethvert arbejdsområde med fælles kommunikationsapplikationer, så som Jabber etc.

Læs mere her

WebEx Calling

Opbyg et kognitivt kontaktcenter. Lær dine kunder bedre at kende for bedre at kunne forudsige deres behov. 

Læs e-bogen