Kontaktcenter – Hvordan ser kundetilfredshed ud i fremtidens kontaktcenter?
Det er simpelt – for i fremtidens kontaktcenter får dine kunder de svar, som de har brug for, gennem deres foretrukne kanal, med forbløffende hastighed. Det der plejede at være kendt som et Call Center – hvor agenter enten foretog eller accepterede kundeopkald – er i dag vokset til at omfatte interaktion med kunderne, når, hvor og hvordan de vælger. Fra telefon til chat til sociale medier og andre kanaler formes kontaktcentret af digital innovation og kundebehov. Download denne e-bog om Cisco Contact Center eller læs mere om vores andre Collaboration løsninger her.
KONTAKT OS
Cisco Webex Kontaktcenter
Få indblik i teknologien og økonomien bag kontaktcentret i skyen. Få indsigt i hvordan du opbygger et kognitivt og cloud-baseret kontaktcenter samt fordele herved. Lær samtidig, hvordan du udnytter AI bedst muligt.
Læs om hvorfor Lytzen IT er eksperter på netop kontaktcentret, med vores mere end 20 års erfaring.
Kontaktcenter
Bring folk sammen når som helst og hvor som helst og på en hvilken som helst enhed med Cisco’s integrerede collaboration infrastruktur til tale- og videoopkald, messaging og mobilitet. Cisco Unified Communications Manager (Unified CM) giver pålidelig, sikker, skalerbar og håndterbar opkaldskontrol og sessionstyring.
Profitcenter?
Enhver kundeinteraktion er kritisk. Ethvert berøringspunkt i Cisco Contact Center -løsninger gør det nemt for din virksomhed at levere usædvanlige, og proaktive kundeoplevelser, der hjælper dig med at bevare både dine kunder og dine agenter. Lad os se, hvordan en kundeservicerejse ser ud med en Cisco-løsninger.
WebEx Teams
Kunder forventer i dag hurtig, venlig og personlig service og de forventer det, uanset om de taler med en detailhandler, kundeservicemedarbejder eller bankrådgiver. At opfylde disse høje forventninger, især med ældre kontaktcenterløsninger er ikke let. Men med teknologier som cloud, AI, ML og dataanalyse, kan dit kontaktcenter ikke blot imødekomme, men også overgå dine kunders forventningerne.
Cisco FlexPlan
Den smarte måde at købe det perfekte mix af services på! Flere licensaftaler behøver ikke længere at komplicere dine højkvalitets collaboration oplevelser. Du kan abonnere på det, som du har brug for i dag, og tilføje flere tjenester efter behov.
Fremtiden Ringer
Sørg for, at dine telefoner hold trit med dit udviklende forretningsbehov og hjælpe med at strømline din digital transformation.
Komplet Oplevelse
Forbind Webex Møder og Webex Teams og samarbejd med din Unified Call Manager ved hjælp af Webex Hybrid Services.
Cloud kontaktcenter
Betjen det i skyen med Cisco Hosted Collaboration Solution gennem Lytzen IT.
Lokalt kontaktcenter
Globalt- og skalérbart cloud-kontaktcenter til både små-, mellemstore- og store virksomheder.
Cloud Programmer
Samarbejd fra ethvert arbejdsområde med fælles applikationer, så som Webex Teams.