Lytzen IT Managed Services Powered by Cisco

Deltag og hør om hvordan vi leverer skalerbare og sikre 360 Managed Service løsinger.

Tilmeld

Kontaktcenter – Hvordan ser kundetilfredshed ud i fremtidens kontaktcenter?

 

Det er simpelt – for i fremtidens kontaktcenter får dine kunder de svar, som de har brug for, gennem deres foretrukne kanal, med forbløffende hastighed. Det der plejede at være kendt som et Call Center – hvor agenter enten foretog eller accepterede kundeopkald – er i dag vokset til at omfatte interaktion med kunderne, når, hvor og hvordan de vælger. Fra telefon til chat til sociale medier og andre kanaler formes kontaktcentret af digital innovation og kundebehov. Download denne e-bog om Cisco Contact Center eller læs mere om vores andre Collaboration løsninger her. 

 

Cisco Webex Kontaktcenter

Få indblik i teknologien og økonomien bag kontaktcentret i skyen. Få indsigt i hvordan du opbygger et kognitivt og cloud-baseret kontaktcenter samt fordele herved. Lær samtidig, hvordan du udnytter AI bedst muligt.

Læs om hvorfor Lytzen IT er eksperter på netop kontaktcentret, med vores mere end 20 års erfaring.

Kontaktcenter

Kontaktcenter

Bring folk sammen når som helst og hvor som helst og på en hvilken som helst enhed med Cisco’s integrerede collaboration infrastruktur til tale- og videoopkald, messaging og mobilitet. Cisco Unified Communications Manager (Unified CM) giver pålidelig, sikker, skalerbar og håndterbar opkaldskontrol og sessionstyring.

Læs mere

kontaktcenter

Profitcenter?

Enhver kundeinteraktion er kritisk. Ethvert berøringspunkt i Cisco Contact Center -løsninger gør det nemt for din virksomhed at levere usædvanlige, og proaktive kundeoplevelser, der hjælper dig med at bevare både dine kunder og dine agenter. Lad os se, hvordan en kundeservicerejse ser ud med en Cisco-løsninger.

Se infographic

Kontaktcenter

WebEx Teams

Kunder forventer i dag hurtig, venlig og personlig service og de forventer det, uanset om de taler med en detailhandler, kundeservicemedarbejder eller bankrådgiver. At opfylde disse høje forventninger, især med ældre kontaktcenterløsninger er ikke let. Men med teknologier som cloud, AI, ML og dataanalyse, kan dit kontaktcenter ikke blot imødekomme, men også overgå dine kunders forventningerne. 

Læs e-bog

Cisco FlexPlan

Den smarte måde at købe det perfekte mix af services på! Flere licensaftaler behøver ikke længere at komplicere dine højkvalitets collaboration oplevelser. Du kan abonnere på det, som du har brug for i dag, og tilføje flere tjenester efter behov.

Se her hvordan

Fremtiden Ringer

Sørg for, at dine telefoner hold trit med dit udviklende forretningsbehov og hjælpe med at strømline din digital transformation.

 Læs mere om WebEx her

Komplet Oplevelse

Forbind Webex Møder og Webex Teams og samarbejd med din Unified Call Manager ved hjælp af Webex Hybrid Services.

Læs mere om WebEx

Cloud kontaktcenter

Betjen det i skyen med Cisco Hosted Collaboration Solution gennem Lytzen IT.

Læs mere

Lokalt kontaktcenter

Globalt- og skalérbart cloud-kontaktcenter til både små-, mellemstore- og store virksomheder.

Læs mere

Cloud Programmer 

Samarbejd fra ethvert  arbejdsområde med fælles applikationer, så som Webex Teams.

Læs mere

WebEx Calling

Lær dine kunder bedre at kende for bedre at kunne forudsige deres behov. 

Læs e-bogen